OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bra Assistans i Mälardalen AB är ett litet men växande företag som anordnar personlig assistans i Mälardalsregionen.Vi söker nu en handläggare i Västerås, under förutsättning att behov finnes.Kvalifikationer: Social omsorg, Beteendevetare eller motsvarande utbildning i botten.Erfarenhet av assistansfrågor, kunskap i adekvat lagstiftning samt viss livsklokskap ser vi som mycket meriterande.Vi ser gärna att du som söker är en glad, positiv och serviceinriktad person som gillar att jobba med människor och har god förmåga att handskas med konflikter.Du bör vara flexibel och ha god empatiförmåga.Arbetsuppgifter: Handlägga och administrera assistans.Arbetsledning åt ca 60 assistenter.Tjänsten innefattar handledning i grupp samt brukarstöd.Omfattning: Heltid, dagtid, samt viss jourtjänstgöring.Visstidsanställning som kan bli tillsvidare efter årsskiftet.Lön: Individuell lönesättning utifrån fastställda kriterier.Ange löneanspråk i din ansökan.