OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vi på Moviro söker dig som Administratör.
Om tjänsten
Ditt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilket företag det gäller kan arbetsuppgifterna variera, allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.
I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
- Förbereda rapporter och dokument
-Assistera senior administratör i hantering av löner och Kontrakt
- Upprätthålla företagsregister
- Koordinera mellan andra kollegor
- Sammanställning av intäktsrapporter och fakturering
- Bokföring & sköter flottkonton -Implementering av HR-policyer lokalt -Uppföljning av tidrapportering
-Stöd vid rekryteringsprocesser och introduktioner
- Sammanställa material och delta i utredningar -Administration kring konferens-, och resebokningar
Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.
Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.
Önskade kvalifikationer
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SharePoint är meriterande
• Kunskaper i det engelska språket är högt meriterande
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden,