OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Som[ Assistant Contact Center Manager (ACM) på Teleperformance driver du tillsammans med en Service Delivery Manager kunduppdraget enligt kundens och Teleperformance riktlinjer. Du arbetar bland annat med produktionens nyckeltal och kvalitetsmål [såsom servicenivåer, samtalstider och medlyssningar. [Du är även med och styr projektets utveckling och rapporterar direkt till vår Contact Center Manager. Du har fullständigt personalansvar för Teamledare och kundservicemedarbetare samt ansvarar för att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser såsom personal och utbildning. Du är med på avstämningsmötena med kunden och spelar även en viktig roll i dialogen med denne på daglig basis. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett Contact Center samt [av att leda projekt och ha personalansvar. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att jobba med försäljning. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang, du skall även vara serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Vi söker dig som behärskar såväl engelska som svenska i både tal och skrift. Du är resultatorienterad, har ett strukturerat arbetssätt, är detaljorienterad, analytiskt lagd och har ett logiskt tankesätt. Som Assistant ContactCenter Manager erbjuds du en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projektet och företaget framåt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman