Assistant Contact Center Manager!

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Som Assistant Contact Center Manager på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdrag enligt kundens och Teleperformance riktlinjer.Du ansvarar bland annat för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål KPI:er (som servicenivåer, samtalstider, medlyssningar ect.) enligt TPQFU och COPC.Du har även ansvar för produktionens ekonomi som rapporteras direkt till Contact Center Manager.Du har fullständigt personalansvar över teamledarna och agenter samt att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning.Du ansvarar för avstämningsmötena med kund enligt SOW och håller även dialogen med kunden på daglig basis. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett callcenter men främst inom kundservice och av att leda projekt.Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att arbeta enligt COPC.Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer.Du är strukturerad och har en administrativ talang, du är serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål.Vi söker dig som är flytande i svenska och engelska i både tal som skrift.Du är resultatorienterad, har ett strukturerat arbetssätt, är detaljorienterad, analytisk lagd och har ett logiskt tänk.[ Som Assistant Contact Center Manager erbjuds du en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch.Även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projektet och företaget framåt. Intresserad?Skicka in din ansökan snarast.Urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024