OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Direkt underställd vår Front Office Manager söker vi en driven och rutinerad Assistant Front Office Manager till vår reception. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara: - Övergripande ansvar för den dagliga driften av reception, vaktmästeri och växel. - Schemaläggning av personal - Ansvar för all receptions-, växel- och bellboypersonal, vad beträffar motivation, utbildning och team känsla - Kontrollera att Front Office lever upp till standards & procedures bestämda av koncernen och internt. - Kontrollera och gå igenom ankomster och avresor Som Assistant Front Office Manager kommer du att jobba oregelbundna tider och du kommer att agera som Duty Manager. Du som söker skall uppfylla följande: - Minst tre års yrkeserfarenhet av arbete som hotellreceptionist, erfarenhet av arbete i en arbetsledande position är meriterande. - Erfarenhet av arbete med hotelldatasystem, Fidelio eller Opera är meriterande - Ansvarskänsla och flexibilitet - Bra ledarskapsförmåga - Bra organisations- och initiativförmåga - Förmåga att arbeta självständigt och i team under stressiga förhållanden - Kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, ytterligare språkkunskaper är meriterande - god social kompetens & ett glatt humör - lagspelare
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Executive Milena Zachrisson
08-412 35 21
Director of Human Resources Thomas Johansson
08-412 35 20
Human Resources Executive Milena Zachrisson
08-412 35 21
Michaela Bussler
+468412 34 00
Groups & Events Manager Agni Gelasaki
08-4123701
Ross Seward
08-412 34 00
Bram Visser
+4684123400
Groups & Events Manager Agni Gelasaki
08-4123500
Ross Seward
08-412 34 00