OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ASSISTANT GENERAL MANAGER LEVY RESTAURANTS TELE2 ARENA
Levy Restaurants grundades för över 30 år sedan av två bröder och deras mamma. Verksamheten var då en deli, och familjens passion var mat och att skapa minnesvärda upplevelser för gästerna. Allt sedan dess arbetar vi mot samma mål, att alltid överträffa gästens förväntningar. Från mindre event till utsålda arenor. Oavsett om vi har 80 sittplatser eller 80 000 värnar vi om att varje detalj i mat- och dryckesupplevelsen ska vara av bästa kvalitet. Vår bakgrund som restauratörer har hjälpt oss att bli världsledande inom förstklassig mat och dryck på arenor världen över.
Vi på Levy Restaurants har fullt fokus på mat, dryck och service. Vi serverar fantastiska upplevelser på över hundra spännande platser runt om i världen, allt från Super Bowl till Tele2 Arena i Stockholm. Vi erbjuder restauranger, kiosker och VIP-service, allt för att förgylla våra gästers upplevelser inom musik, sport och kultur.
Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en Assistant General Manager till Levy Restaurants på Tele2 Arena.
Arbetsbeskrivning:
Detta är en operativ roll där du aktivt deltar i verksamheten och rapporterar till General Manager. Tillsammans med vår GM utvecklar du leveransen och bidrar till konsekvent hög service till våra avtalskunder och gäster. Du hjälper GM att nå verksamhetens resultat och att säkerställa leverans av viktiga finansiella mål. Du bidrar till att teamet levererar enligt vårt löfte till kund, gäst och uppdragsgivaren Stockholm Live. Du kommer att ansvara för planering, offertskrivning, genomförande och uppföljning av olika event och kommer att jobba både strategiskt och operativt.
Anställning: Tillsvidare heltid med 6 mån provanställning. Start omgående.
Din profil:
Vi söker dig som har mycket god kunskap inom Food & Beverage och känner extra stor entusiasm för att, tillsammans med teamet, leverera exceptionella upplevelser till våra gäster och avtalskunder. Mat, dryck och service är din passion vilket gör att du aktivt håller koll på de senaste trenderna och service-koncepten inom området.
• Du är van att jobba operativt och kan samtidigt driva förbättringsprocesser på ett strategiskt plan
• Du är organiserad, gillar struktur och ordning och reda
• Du har god erfarenhet av leda ett team och att arbeta med resultatansvar
• Du kommunicerar flytande på svenska och engelska både muntligt och skriftligt
• Du är van att jobba mot olika intressenter och kan påverka och driva frågor på alla intressentnivåer
Rekrytering sker löpande. Vid frågor, kontakta vår HR Business Partner Ulrica Bjurström.
ulrica.bjurstrom@compass-group.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Roger Stålhandske
+46 704 -61 75 60
Daniel Billefjord
Marlene Sjögren
Jeanette Lantz
Caroline Valjemyr
+46 704-617585
Maria von Krusenstierna
+46 013-281070, +46 0704617507
Therese Andersson
+46 042-288151
Helena Henriksson
+46 704617528
Jennie Åkerlund
Lasse `Kock`Eriksson
+46 063-199183, +46 070-6849045