OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beläget mitt i terminalen och det givna stoppet på resan. Välkommen till Scandic Landvetter!
Hos oss på Scandic Landvetter börjar semestern redan på flygplatsen. Förutom att möta nya och gamla resekamrater, så kommer såväl Göteborgare som långväga gäster checka in hos oss. Här kan våra gäster landa mjukt i lobbyn, koppla av i baren innan take off eller bjuda kunderna på en trerätters. Så vill du arbeta på ett hotell med internationell atmosfär och tillsammans med oss ge våra gäster service i absolut toppklass? Då är du den vi söker!
Vi söker Assistant Service Team Manager till hotellet Scandic Landvetter.
På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Assistant Service Team Manager är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar alla i teamet att ta ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens, som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!
Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!
Vad innebär rollen som Assistant Service Team Manager?
I denna roll som Assistant Service Team Manager ansvarar du för
Front of House där du har det övergripande ansvaret för att våra gäster får service i världsklass från incheck till utcheck. Det innebär att säkra att du tillsammans med ditt team ser till att gästen alltid är i fokus.
Meeting & Event Coordination där du har det övergripande ansvaret för att våra mötesgäster får service i världsklass. Det innebär att säkra att du tillsammans med ditt team ser till att mötesgästen alltid är i fokus.
Vem är du?
Du ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra genom dem, är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer. Du är en ledare, som ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ i din ledarstil. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål. Som chef hos oss är du dessutom modig, prestigelös och står för Scandics värderingar!
Du har relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Det är en fördel om du har erfarenhet från att leda andra i en liknande roll. Du har god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Transport
Åker du bil finns personalparkering till förmånligt pris och om åker du Flygbussen tar det bara 20 minuter från Korsvägen i Göteborg. Har du köpt ett Göteborg AB kort kan du åka hela vägen utan extra kostnad.
Information om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet.
Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!
Ps. på vår hemsida så kan du läsa ännu mer om vår kultur, förmåner och hur vi jobbar på Scandic!
Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.
Delar du våra värderingar?
BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD