OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Caffè Nero är ett internationellt företag som finns i en mängd länder såsom Storbritannien, Irland, USA, Polen, Turkiet, Cypern och nu i Sverige. Vårt erbjudande till dig är en framtid hos oss på Caffè Nero, en del av ett familjeägt företag som värnar om sina medarbetare, och att vi ger dig en möjlighet till stor personlig utveckling. Du börjar med att gå vår interna utbildning som innefattar förståelse och känsla för varumärket, utbildning till Barista, insikt i drift, ekonomi, inköp etc. för din shop
Spännande tillfälle att bli Assistant Store Manager hos Caffè Nero Uppsala
På Caffè Nero är det våra medarbetare och vårt fantastiska kaffe som gör skillnad. Om du prioriterar att hålla dina gäster nöjda genom fantastisk kundbemötande och service, samtidigt som du växer och utvecklas tillsammans med ditt team, så är detta jobbet för dig.
Som en av oss på Caffè Nero så är det du som person och ditt bemötande som är det viktiga. Vi vill arbeta med professionella, serviceinriktade och härliga människor som kan ge gästen en fantastisk upplevelse med att servera kaffe i premiumsegmentet. Det är av högsta vikt att du lär dig att förstå och kan leva upp till standarden på vårt varumärke. Vi erbjuder kaffe av högsta kvalité och vill ge gästen en smakupplevelse utöver det vanliga.
En Assistant Store Manager hos oss på Caffè Nero är en Store Managers "högra hand". Du har ett övergripande ansvar i Store Managerns frånvaro. Du är en förebild för ditt team, och har en vilja att lära dig jobbet som Store Manager, som bör vara din ambition att på sikt utvecklas till. För på Caffè Nero vill vi utveckla dig och behålla dig över lång tid framöver.
Vi tror att din bakgrund bland annat innehåller:
• En utpräglad servicekänsla och förmågan att överträffa gästens förväntningar
• Kunskap och förståelse för siffror, ekonomi samt uppföljning och analys, men framförallt intresse för det
• Erfarenhet att följa uppsatta mål och sträva efter att överträffa uppsatta mål
• Intresse av premiumsegmentet och förmågan att ge det där lilla extra
Dina arbetsuppgifter:
• Vara Store Managerns "högra hand"
• Få den utbildning som krävs för att kunna kliva upp som Store Manager i framtiden
• Leda, coacha och stötta shopens medarbetare
• Leda, coacha och stötta shopens medarbetare
• Kvalitetssäkra erbjudandet, säkerställa att miljön alltid håller toppnivå samt att alla medarbetare är uppdaterade på alla kampanjer
• Ha insikt i, arbeta med samt bidra till att budget följs och affären utvecklas
Tjänsten avser en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning och vi ser gärna att du börjar så snart som det är möjligt.
Du ansöker via vårt rekryteringssystem senast 2020-09-21. Vi behandlar inte ansökningar som inkommer på annat sätt med anledning av GDPR. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så varför vänta, skicka din ansökan redan idag.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår COO Johan Berg på johan.berg@caffenero.com.se
Har du frågor om rekryteringsprocessen? Kontakta vår Head of HR Kei Buhre på telefon 073-0728519.
Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra av dig!