OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BillerudKorsnäs är ledande inom förnybart förpackningsmaterial. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde både internt och externt gentemot kunder och partners. För oss är mångfald och inkludering viktigt för att lyfta våra medarbetares olika idéer och erfarenheter. Det ger oss nya perspektiv och utmanar vårt tankesätt. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer – vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?
Vill du vara med och utmana dig själv och utvecklas i ett spännande företag? Som assistent till ledningsgruppen på BillerudKorsnäs i Gävle är du spindeln i nätet i en internationell verksamhet med 900 anställda. Hos oss en central roll när det gäller att bistå vår fabriksdirektör samt våra avdelningschefer om verkar över Gävle Bruk.
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierade, men din huvuduppgift är främst att stötta ledningsgruppen med administrationen kring planering och struktur av möten och konferenser samt hantering av bokningar av resor för våra chefer. Periodvis ingår även stöd till andra funktioner bland annat inom koncernledningen. Rollen innebär även att du ingår i olika arbetsgrupper som arbetar med exempelvis utveckling och genomförande av event, möten och utbildningar. Du kommer också att ingå i den lokala kris-ledningsgruppen samt delta i vår mångfaldskommitté och hälsogrupp.
I ett längre perspektiv finns stor möjlighet att växa i rollen och ta på sig mer ansvar under resans gång. Det kan bland annat innebära ledarskap för ytterligare en anställd.
Som yrkesproffs räknar vi med att du har kunskap och erfarenhet av:
Planera, administrera och hantera möten genom att protokollföra, förbereda och bidra till att utveckla presentationsmaterial. Administrativt stödja Ledningsgruppen för Gävle Bruk och vissa andra funktioner inom bland annat koncernledningen med bokningar av möten, resor, hotell och konferenser Administrera konferensrummen och ansvara för leverantörskontakter och beställning av kontorsmaterial och giveaways. Arbeta aktivt med värdskap kring besöksbokning, konferenser och event. Samt samordna externa konferenser inom Gävle Bruk. Administratör kring resesystemet, tidrapporteringen och uppdatering av styrande dokument i affärsystemet samt på vårt intranät. Vara ett stöd i budgetarbete, bokföring och finansiell rapportering.
Vem är du?
Vi söker dig med erfarenhet från en administrativ och assisterande roll och som brinner för att ge service på hög nivå. Som person tror vi att du är positiv och självgående med en god känsla för service. Du är en van användare av Officepaketet, särskilt Powerpoint. Eftersom vi är en internationell verksamhet, som får många besök, vill vi att du har minst gymnasieutbildning och att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
För att du skall trivas tror vi att du är prestigelös och rör dig obehindrat mellan möten med ledningen och praktiska arbetsuppgifter. Du trivs i sociala sammanhang och är duktig på att nätverka och bygga relationer. Som person är du handlingskraftig, har en hög integritet och förstår vikten av konfidentialitet. Du har en förmåga att prioritera bland uppgifter och tar dig an varierande uppgifter med en positiv och problemlösande inställning.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus Kangas, Fabriksdirektör tfn 026-151630. Annonsäljare undanbedes då vi sköter hela rekryteringen själva.
Välkommen med din ansökan senast den 5 mars 2017.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mona Nyqvist
Marie Asker
+46 0555-41116
Ulrica Johansson
026-15 16 34, 070-795 16 34
Ulrica Johansson
Magdalena Finné
Kristina Karlsson
Tim Paradis
Peter Fors, Chef Centralt Underhåll
+46 011-24 56 43
Johan Wedin, IT Manager Servicedesk
+46 070-516 42 43
Ulrica Johansson
+46 026-15 16 34, +46 070-795 16 34