OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.2005 omsatte vi drygt 40miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi och finanskompetens.Kelly är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Malmö.Vi är ISO-certifierade och har via vår branschorganisation Bemanningsföretagen kollektivavtal med såväl HTF som LO-förbunden. För kundsräkning söker vi en assistent till kunden kansli.Arbetsuppgifter/ansvarsområden: Hålla ordning på medlemsregistret, namn, adress, kontaktpersoner, verksamhet etc Dokumentera godkännanden etc - scanna Faktureringsunderlag till ekonomichef Följa upp betalningar Utfärda certifikat Ta in underlag för premiefakturering Sända ut fakturor Förbereda styrelsemöten, kallelser, dokumentation Skriva protokoll vi styrelsemöten Distribuera broschyrer Ansvara för att hemsidan är löpande uppdaterad Ansvara för att nya skadesystemet är uppdaterat - kontaktlänk mellan skadereglerare och (Databolaget som bygger systemet) Vara bekant med att söka och jobba med Internet Engelska i tal och skrift (obehindrat) Som person bör du ha några års erfarenhet, kunna utrycka sig väl i tal och skrift, kunna excel, word och powerpoint.Att vara strukturerad och gilla ordning och reda är ett måste.Positiv inställning till att ta tag i allt möjligt. OBS Du måste kunna börja arbeta omgående och vilja arbeta ½ tid och kunna gå upp i tid senare om de skulle behövas.Arbetsplatsen är belägen på Södermalm i Stockholm Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00