OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Socialförvaltningen i Lindesbergs kommun söker en assistent att sköta äldreomsorgens löner. Du kommer att ingå i en grupp med sex andra assistenter. Lindesbergs kommun består av 23 400 invånare och ligger i centrala Bergslagen. Kommunen tillhör Örebro län. Arbetsuppgifter Att lägga in löner mot äldreomsorgens personal. Du arbetar i lönesystemet Respons. Du kommer att utfärda anställningsavtal, arbetsgivarintyg och bevaka avtal. Schemaläggning. En del fakturering och andra administrativa uppgifter kan också förekomma. Du kommer att samarbeta och ha mycket kontakt med den enhetschef som du arbetar mot. Kvalifikationer Du bör ha utbildning och erfarenhet av att arbeta i lönesystemet Respons. Eller ha utbildning/erfarenhet i annat lönesystem. Besitta kunskaper i avtalsfrågor, schemaläggning m.m. Du bör kunna ta stort eget ansvar, arbeta självständigt och ha samarbetsförmåga. Servicekänsla och gott bemötande är meriterande. Kontakt Anne Shemeikka, hemtjänstchef Lindesbergs kommun, 0581-834 90. Facklig information Anette Eriksson, SKTF, 0581-810 00. (kommunens växel)