OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bohus Service Partner AB är ett serviceföretag som i huvudsak levererar förstklassiga städtjänster till företag och privatpersoner. Bolaget har med åren vuxit och idag arbetar drygt 30 personer i företaget fördelat på tre regioner. Företagets huvudkontor ligger i Strömstad men vårt verksamhetsområde sträcker sig från Kungälv i söder till Karlstad i norr. Vår affärside är att leverera förstklassiga städ- och kringtjänster till både privatpersoner och företag. Vår filosofi är att ha en bra arbetsmiljö och att erbjuda våra anställda bra anställingsvillkor, utbildning och möjlighet till utveckling. Företaget är idag mycket populärt och vi är kända för vårt sätt att arbeta, vår trevliga personal och vårt ansvarskännande. Nu söker vi en assistent på heltid vars arbetsuppgifter kommer att vara att bistå VD i företaget med en mängd olika sysslor bl.a. Ansvara för företagets kommande telefonväxel, alltså slussa samtal vidare till berörd part, hjälpa kunder mm. Ansvara för den löpande redovisningen i bolaget samt fakturering och lönehantering. Ansvara för VDs dagliga kalender, boka in och om möten etc. Bistå VD men alla tänkbara sysslor som bokningar av hotell, transporter mm, datautskrifter, beställningar, schemaläggning, planering mm. Du bör vara mycket social och trevlig då du på ett sätt representerar företaget utåt marknaden via telefonen. Vi önskar också erfarenhet från ekonomiskt arbete, gärna en företagsekonomisk utbildning på gymnasial nivå. Det är viktigt att du är lättlärd, lyhörd och noggrann i ditt arbete då det inte finns utrymmen för misstag. Vi söker en positiv och levnadsglad människa, fördomsfri och humoristisk. På Bohus Service Partner är alla glada! Ålder är av mindre betydelse men vi ser gärna unga sökande, både tjejer som killar! Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Vi tillhandahåller utbildning, välkommen med din ansökan och referenser. Bifoga gärna ett fotografi!