OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag med en omsättning på ca 30 miljarder kronor och ca 12.000 anställda. Koncernens dotterföretag har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge och Finland. Aktien är noterad på OMX Nordiska Börs Stockholm. Koncernkontoret ligger i Förslöv i Skåne. Nu söker vi en administrativ assistent, till Peab AB, Division Stockholm Hus, Region 2. Du får ett flexibelt och innehållsrikt arbete i en organisation där det händer nya saker varje dag. Vi söker dig med lämplig gymnasial utbildning och några års erfarenhet från en liknande roll. Dina kunskaper i Office paketet är utmärkta, du har också erfarenhet av att hantera konfidentiell information. Du har mycket god samarbetsförmåga, kan planera och organisera, har integritet och är kvalitetsorienterad. Arbetsuppgifter Som assistent blir dina arbetsuppgifter att stötta regionstaben med allehanda arbetsuppgifter, t ex -[förberedelser och produktion av material och siffror [[ inför möten -[korrespondens och presentationsframställning -[fakturahantering, kontroll och kontering -[bokningar av t ex resor, hotell,[möten och[catering -[hantering av reseräkningar och kvitton -[skriva anbud[för entreprenader -[sköta diverse av regionens information, bl a ett [[ månatligt informationsblad -[diverse rutinadministration, t ex protokollskrivning[ Välkommen med din ansökan, urvalsprocessen sker löpande.