Assistent 50%

Arbetsbeskrivning

Socialförvaltningen söker till äldreomsorgen Assistent (löneassistent, personalredogörare, löneadministratör) Socialförvaltningen i Lindesbergs kommun söker en assistent för att administrera äldreomsorgens löner.Vi erbjuder dig ett arbete med stort eget ansvar, där målet är rätt lön i rätt tid.Du kommer att ingå i en grupp med fyra andra assistenter. Arbetsuppgifter: Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att kvalitetssäkra och registrera uppgifter i lönesystemet utifrån skriftliga och elektroniska (självservice) underlag, från personalansvariga chefer.Du arbetar i lönesystemet Personec P. Du kommer att utfärda anställningsavtal, arbetsgivarintyg, bevaka avtal, schemaläggning m.m. Kvalifikationer: Du bör ha utbildning och erfarenhet av att arbeta i lönesystemet Personec P. Eller ha utbildning/erfarenhet i annat lönesystem.Besitta kunskaper i avtalsfrågor, schemaläggning m.m. Du bör kunna arbeta självständigt och ha samarbetsförmåga.Servicekänsla och gott bemötande är meriterande.Kontaktperson: Burim Gashi, Enhetschef 0581-834 91 Facklig information, SKTF 0581-810 00.(kommunens växel) Varaktighet/Arbetstid: Tillsvidare Deltid 50% Tillträde 2011-01-01 Lön: Fast lön enligt avtal Ansökan Välkommen in med din ansökan senast den 2010-11-26 till Lindesbergs kommun, Socialförvaltningen, 711 80 Lindesberg.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SOCIALFÖRVALTNINGEN
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 12 november 2010
  • Ansök senast: 26 november 2010

Postadress

BREDGATAN 17-19
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022