OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm (Globen), Göteborg, Malmö och Västerås Omsättningen uppgår till drygt 60 mkr. Verksamheten är indelad i tre affärsområden. Vård och omsorg, Professionella tjänster samt Servicetjänster. För kunds räkning söker vi dig som är redo för nya utmaningar. Din nya arbetsplats är i Bromma hit finns det goda kommunikationer. Tjänsten innebär en anställning hos Prime men du arbetar ute hos vår kund. Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska som har koll och är van att administrera och assistera. Du tycker om att få hjälpa andra och är inte rädd för nya arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter: Administrera och koordinera interna och externa möten, seminarier och konferenser. Föra protokoll vid behov. Attestera tidrapporter och fakturor. Sköta säljbokningar, uppdatering av statistik och rapporter m.m. Du är den som ansvarar för att nya medarbetare får mailkonton, telefon, dator osv. Avtals- och offerthantering och ansvara för att printrar, faxar och kopieringsmaskiner fungerar som dom ska. Kvalifikationer: Du är en en självgående person med hög social kompetens. Du tycker om att ge service till dina medarbetare. Du har en positiv attityd och ser saker som behövs göras. Du behärskar engelska i tal och skrift och är van att arbeta med Microsoft Office-produkterna. Känner du att detta kan vara rätt arbete för dig? Skicka en ansökan redan idag och berätta om varför just du är rätt person.