Assistent

Arbetsbeskrivning

Academic Work hjälper studenter och unga akademiker till jobb. Det är det vi brinner för! Vi är idag verksamma i fem länder, störst i Norden inom vår nisch och bland våra kundföretag återfinns många stora internationella företag. Tack vare vår internationella expansion kan vi erbjuda våra medarbetare goda utvecklingsmöjligheter. Vår vision är att bli världens största arbetsgivare för studenter och unga akademiker och vår resa har bara börjat. Genom åren har vår prestation belönats med många fina utmärkelser, bland annat; Årets grundare, Årets gasellföretag och Årets tillväxtföretag. Vi är övertygade om att detta är ett resultat av vår strävan att uppnå 100% nöjda kunder, konsulter och medarbetare. Vill du bli en del av vår framgång? Academic Work söker nu en assistent till vårt kontor i centrala Göteborg. Som assistent kommer du att arbeta nära konsultcheferna och avlasta dem i deras arbete. Dina arbetsuppgifter är varierande och innefattar bland annat: *administrativa uppgifter *tidrapportering *skriva anställningskontrakt *selektera bland ansökningar *boka upp kandidater för intervju *sköta bemanning och hålla kontakt med befintliga konsulter Du kommer att behöva arbeta cirka 2-3 dagar i veckan. Vid ledighet, sjukdomar eller utbildningstillfällen ska du vara beredd att täcka upp på heltid. *studerar beteendevetenskap, PA-programmet eller annan HR-relaterad utbildning alternativt ekonomi med stort HR och försäljningsintresse och har minst ett år kvar av dina studier. *har ett stort intresse för rekrytering och administration Det är meriterande om du tidigare har arbetat med administration. Då du kommer att arbeta med rekrytering och bemanning är det viktigt att du har lätt för att ta kontakt med människor. Som person är du utåtriktad, flexibel och van att ta egna initiativ. Då vi ofta arbetar i ett högt tempo är det viktigt att du kan hantera flera olika uppgifter samtidigt. För att söka tjänsten ska du ha registrerat ditt CV och gärna bifogat ett eget CV och personligt brev. Tänk på att ju mer vi vet om dig desto troligare är det att du kommer på intervju. Lycka till med jobbsökandet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010