OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Habiliteringscenter Nacka Habiliteringscenter Nacka söker en assistent, tillsvidaretjänst. Vi sitter i trevliga lokaler på Nacka sjukhus, cirka 20 min med buss från Slussen. Vi arbetar med personer med funktionsnedsättning som tex rörelsehinder , utvecklingsstörning och autismdiagnoser. På Habiliteringscentret arbetar arbetsterapeuter, sjukgymnaster, logopeder, psykologer, kuratorer, specialpedagog, enhetschef samt två assistenter. Vi tar emot både barn, ungdomar och vuxna. Som assistent är man en central person i teamet som ser till att hålla administrationen rullande. Man tar emot besök, svarar i telefon, hanterar fakturor i Contempus, handkassa, personaladministration i Heroma, posthantering. Man är chef och medarbetare behjälplig i hantering av remisser och ansökningar samt i journalfrågor. Man har i samråd med enhetschef ansvar för att teleoner, tjänstebilar och lokaler fungerar, är behjälplig vid datorproblem och är även IT kontaktperson. Man ansvarar också för att beställa hem varor och broschyrer. Arbetet är mycket mångfacetterat och innebär en "spindeln i nätet" funktion. Vi söker någon som har mycket goda datakunskaper i officepaketet, gärna även web-kunskaper. Goda kunskaper i ekonomi och bugdetarbete samt kunskap om våra system Heroma, Contempus, Take Care journalsystem är meriterande. Du behöver vara serviceintriktad, ha förmåga att hålla många bollar i luften och tycka att det är roligt att svara på frågor och möta många människor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.