OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som gillar varierade arbetsuppgifter och att lära dig nya saker. Som assistent hos oss får du möjlighet att utvecklas inom flera olika områden.
Dina arbetsuppgifter består bla av:
- Sköta webbshopen, t ex se till att produktinformation är relevant och aktuell samt hålla koll på lagersaldon.
- Inköp och inköpsplanering.
- Matcha leverantörsfakturor mot inköpsordrar och hålla koll på produktkostnader.
- Sköta kundfakturering.
- Ta emot och skicka varor, packa upp dem och kasta kartonger.
- Sköta kontoret, hålla ordning och se till att det ser snyggt ut
- Vanligt förekommande kontorsgöromål
Vi tror att du är en snabblärd, nyfiken och noggrann person, som gillar ordning och reda och är serviceminded. Du är bra på att kommunicera och tar initiativ. Du förstår flöden, planerar och tar ansvar.
Rollen är till att börja med en timanställning, där du dagligen kommer in och tar tag i de arbetsuppgifter som finns för dagen. Tiden kan variera mellan vanligtvis 2-4 timmar/dag. För rätt person finns möjlighet att lära sig fler arbetsuppgifter och därmed få mer tid.
Vi är ett positivt gäng om 6 personer, där merparten arbetar med redovisning. Vi sitter i på Lärjungevägen i Vendelsö.
Ekonomibolaget Notima AB arbetar med redovisningstjänster, medan Notima Energy Intelligence säljer energilösningar och elmätaravläsare. Båda bolagen har samma ägare.