Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Företag i Spånga letar nu efter en sales assistent till deras kontor. Företaget är ett familjeägt globalt företag med ca 5 anställda i Sverige.
Företaget är verksam inom partihandel med elektronikkomponenter. Du kommer att jobba på deras Svenska kontor som även hanterar den norska, danska och finska marknaden.
Tjänsten är på deltid motsvarade 60%, arbetstider fördelas på 3 heldagar i veckan. Kan diskuteras vilka dagar.
Start, omgående
Möjlighet till övertag efter 6 månader
Ansvarsområden
ta emot och registrera ordrar i programmet Visma
paketering och utskick av produkter
kundtjänst dvs kontakt med nuvarande och nya kunder
Kvalifikationer
God administrativförmåga,
Van vid att kommunicera på svenska och engelska
Servicevana via telefon och mail
Meriterande
Kundtjänst
Admin 1 års erfarenhet
Visma (CRM-program)
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044