OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Vi söker nu en assistent/ administratör till ett uppdrag hos en av våra kunder som arbetar med familjerådgivning. Kundens lokaler ligger i Solna och det är där du kommer att fungera som assistent på deras kontor. Som assistent / administratör kommer du att vara behjälplig med diverse administration på kontoret. Det är ett litet kontor och på den avdelning du kommer att arbeta är det ett litet antal anställda som du kommer att assistera. Som assistent / administratör Du kommer även att vara den som besvarar inkommande samtal från klienter vilket innebär att du som person måste ha god kommunikationsförmåga och kunna behålla ett neutralt förhållningssätt i kombination med lyhördhet då dessa samtal oftast är av känslig karaktär. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av liknande arbeten, du är en god administratör som utför ditt arbete med engagemang och noggrannhet. Du har goda kunskaper i Officepaketet. Uppdraget som assistent / administratör kommer att löpa från och med 1/9 till och med 31/12. Sysselsättningsgraden är 75%. Är du intresserad av uppdraget som assistent / administratör? Skicka då in din ansökan med en personligt motivation till varför just du skulle passa för uppdraget samt ett utförligt CV. Ange även ditt löneanspråk. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för annonsen då vi intervjuar kandidater löpande.