OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om HIREQ:
HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet.
Arbetsbeskrivning:
Till en av våra kunder i Helsingborg söker vi en assistent som trivs i en administrativ roll men som också med enkelhet lyfter telefonen och sköter kontakten med leverantörer och företagskunder. Företaget är ett expansivt och globalt tillverkande företag, och i detta konsultuppdrag har du stora möjligheter att få in en fot i ett välrenommerat företag inom tillverkningsindustrin.
Profil:
Vi tror att du har en bakgrund där du har arbetat som exempelvis kundtjänstmedarbetare, administratör eller som ekonomiassistent där kundkontakt har varit en viktig del av arbetet.
För att passa i denna roll bör du vara orädd och framåt samtidigt som du är ambitiös och noggrann i ditt arbete. Vidare tror vi också att du tycker det är roligt att svara på inkommande samtal och ha en hel del leverantörs- och kundkontakter.
Tjänsten är ett bemanningsuppdrag och du kommer att vara anställd konsult hos HIREQ. Uppdraget förväntas att starta i mitten av januari och fortsätta i 3-4 månader på 75-100 %.
I denna rekryteringsprocess tillämpar vi löpande urval. Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Nicole Areskoug, 0705-47 79 87. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52
0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin
Nicole Areskoug
0411-55-55-56