OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att hitta en administrerande assistent till vår omtyckta kund i Stockholm!
Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig!)
Längd: 6 månader (med stora möjligheter till förlängning eller överrekrytering!)
Vår kund
Företaget är väletablerad och omtyckt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens kombinerat med mjuka värden, det är väldigt sällan en kund eller medarbetare väljer att lämna. Här finner du en miljö som är uppskattande, human och generös. Vår kund förstår värdet av att arbeta flexibelt och ser det som en livskvalitéhöjare. Du erbjuds arbeta hemifrån ett par dagar i veckan om du vill.
Din profil
Vi söker dig med 1 års relevant yrkeserfarenhet. Du kan exempelvis ha jobbat som assistent, administratör eller junior ekonomiassistent. Det viktiga är att du är prestigelös och motiveras att supporta kollegor i både smått och stort. Det är meriterande om du har någon ekonomisk bakgrund. Du vill komma till miljö som är uppskattande och där du får förutsättning att utvecklas.
Som person är du pedagogisk, tycker om att vara "spindeln i nätet" och du brinner för att hjälpa till. Du är nyfiken och har ett intresse för fastighetsbranschen.
Skallkrav
- 1 års relevant yrkeserfarenhet (exempelvis assistent eller administratör)
- Tycker om att vara "spindeln i nätet" och du brinner för att hjälpa till
- Intresse för fastighetsbranschen.
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson