Assistent-/Administratör till välkänt kundföretag i Ludvika

Assistent-/Administratör till välkänt kundföretag i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av service och administration och vill arbeta lösningsorienterat? Vi söker dig som trivs i en ansvarstagande och administrativ roll hos vår kund i Ludvika!

Det är ett uppdrag som förväntas starta i början april för att hålla på tills slutet av augusti.

Om tjänsten
Huvuduppgifter för uppdraget kommer att vara:

- Projekt- och reseadministration
- Hantering av administration som kommersiell korrespondens
- Samordning av interna projektmöten,
- Samordning av möten / bokningar vid kundmöten och utbildningar
- Visumansökningar
- Resebokningar
- Administration av resekostnadsrapporter
- Registrering av efterlevnadsansökningar
- Administration av fakturor
- Bokning av DHL för mindre leveranser

Därtill kommer du även att få möjligheten att arbeta med att förbereda dokument, korrekturläsning, redigering av rapporter, presentationer, organisationsdiagram och en hel del övriga administrativa uppgifter.

Visst låter det som ett kul uppdrag? Ta chansen och sök nu!
I den här rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, se därför till att du motiverar varför du är rätt person för uppdraget redan i ditt personliga brev till oss.


Vem söker vi till denna tjänst
För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat.
Då du kommer att ha många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vidare förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

För att snabbt komma in i rollen ser vi gärna att du:
- Har tidigare erfarenhet av SAP
- Goda kunskap i Microsoft Office

Eftersom arbetsspråket är både svenska och engelska, vill vi att du behärskar båda språken obehindrat.


Tillsättning
Startdatum: 2020-04-01
Längd: 2020-08-30
Plats: Ludvika
Arbetstid: 100%

Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd av oss på Jobzone och arbeta som konsult hos vår kund.



Om Jobzone Sverige
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge.
Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare!
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen.
Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!
Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter.
Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?

Kontaktpersoner på detta företaget

Saeid Mohammady

Henrik Lindström
070-7788339
Peter Dangovanos

Alexander Weman

Henrik Stäveby Hägglund

Fredrik Ljungar

Henrik Stäveby Hägglund

Jim Lindberg

Henrik Lindström

Tove Hahnsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2020
  • Ansök senast: 1 april 2020

Besöksadress

Arenavägen 47, 6 tr, Johanneshov
None

Postadress

Arenavägen 47, 6 tr
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024