OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, HR och IT. För kunds räkning söker vi en assistent till den nordiska försäljningschefen på ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. I rollen som assistent kommer du att vara försäljningschefens ansikte utåt i organisationen. I dina arbetsuppgifter ingår att publicera försäljningsstatistik på intranätet, organisera samt arrangera resor och möten samt planera för företagsrepresentation. Du arbetar även med annan administration såsom kontering av fakturor, arkivering, kopiering, renskrivning av mötesanteckningar, kontroll av utläggsredovisningar etc.[[ Vi söker dig som har arbetat som chefsassistent tidigare. Det är en stor fördel om har arbetat i en säljorganisation tidigare. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du är strukturerad och har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Eftersom att försäljningschefen inte är svensk är det ett krav att du talar och skriver engelska flytande. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom försäljning eller marknadsföring.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37