Assistent för administrativa uppgifter ref.08140

Arbetsbeskrivning

Jag är en kvinna i medelåldern som har en cp-skada sedan födsel. Jag är bosatt i Bromma och lever ett aktivt socialt liv. Jag söker nu en personlig assistent som är intresserad av att arbeta som min högra hand när det gäller främst administrativa arbetsuppgifter. På grund av mitt funktionshinder är detta något som jag har svårt att hantera själv för tillfället. Att du behärskar svenska i tal och skrift är en förutsättning. Likaså att du har ett gott ordningssinne, är intresserad av administrativt arbete och är ekonomiskt lagd. Du som söker bör vara ansvarsfull och pålitlig samt ha för avsikt att se detta som ett längre uppdrag (minst ett år framåt). Jag ser gärna att du är lugn, respektfull och har ett inkännande sätt. Jag kommer till att börja med att behöva din hjälp ca 4-5 h/vecka. Vi kan komma överrens om vilken dag som passar bäst samt hur vi ska lägga upp arbetet. Välkommen med en skriftlig ansökan samt meritförteckning!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024