OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Adecco söker dig med tidigare erfarenhet som Assistent i områden som administration, ekonomi eller chefsassistent för framtida konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV. Samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.
Om tjänsten
Ditt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.
I din roll som Assistent kan ansvarsområdet innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmänn administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.
Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar istället för att se problem. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba både i team och självständigt.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete i en assisterande roll
• Mycket god datorsystemvana
• Obehindrade kunskaper i svenska språket, tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska språket är högt meriterande
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Stockholm, Södertälje eller Upplands Väsby med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Assistent, Assistant, Chefs-assistent, Administrativ-assistent, Koordinator, Coordinator, Organisatör, Sekreterare, Svenska, Swedish, Engelska, English, Stockholm, Södertälje, Upplands Väsby, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147