OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi finns representerade på flera orter i landet med huvudkontor i Stockholm. Kontorsfixarna erbjuder ett brett utbud av tjänster - framför allt inom administration, marknad, försäljning, ekonomi, IT, reception/växel och industri. Vi söker nu en ansvarsfull och utåtriktad assistent till en av våra kunder i Stockholm. Företaget är ett stort bolag inom bank och försäkring med kontor runt om i landet och med huvudkontor i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara att assistera den administrativa chefen med korrespondens, framtagning av presentationsmaterial och säljstatistik, administration av hyresavtal. Du kommer också att hjälpa de övriga personerna i staben och ledningsgruppen med resebokningar, fakturering samt övrigt förekommande administration. Vi söker dig som har avslutade gymnasiestudier samt flera års erfarenhet av motsvarande roll gärna från bank eller försäkringsbolag. Du har en mycket god administrativ förmåga och en hög simultankapacitet. Du skall ha mycket goda kunskaper i Microsoft Office. Personliga egenskaper som värdesätts är en mycket god social kompetens, integritet samt en god kommunikativ förmåga. Du skall också vara serviceinriktad, noggrann och effektiv.