Assistent, handikappomsorgsavdelningen

Arbetsbeskrivning

Vård- och omsorgsförvaltningen består av äldreomsorg, handikappomsorg samt individ- och familjeomsorg. Handikappomsorgsavdelningen utför insatser för fysiskt och psykiskt funktionshindrade. Insatserna består av boende, daglig verksamhet, personlig assistans och olika former av stödinsatser enligt LSS. Vi söker Assistent Ref nr 2008.0004 Arbetsuppgifter Arbetet innebär att utföra olika administrativa arbetsuppgifter inom handikappomsorgen såsom till exempel vikarieanskaffning, utskrift av anställningsbevis, vara handikappomsorgens receptionist, hjälpa till med personalscheman, ha kontakt med brukare och enheter i olika frågor. Kvalifikationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, organisations- och kommunikationsförmåga är viktigt i detta arbete. Du bör ha utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med kontorsinriktning. Du bör ha stor datorvana och behärska Office-programmen väl. Kunskap om personal- och ekonomisystem är önskvärt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ulricehamns kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 februari 2008
  • Ansök senast: 15 februari 2008

Liknande jobb


18 oktober 2024

Samordnare inom vattenbruk och fiske

Samordnare inom vattenbruk och fiske

18 oktober 2024

Avgiftshandläggare inom Omsorgsförvaltningen

18 oktober 2024

18 oktober 2024