OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vård- och omsorgsförvaltningen består av äldreomsorg, handikappomsorg samt individ- och familjeomsorg. Handikappomsorgsavdelningen utför insatser för fysiskt och psykiskt funktionshindrade. Insatserna består av boende, daglig verksamhet, personlig assistans och olika former av stödinsatser enligt LSS. Vi söker Assistent Ref nr 2008.0004 Arbetsuppgifter Arbetet innebär att utföra olika administrativa arbetsuppgifter inom handikappomsorgen såsom till exempel vikarieanskaffning, utskrift av anställningsbevis, vara handikappomsorgens receptionist, hjälpa till med personalscheman, ha kontakt med brukare och enheter i olika frågor. Kvalifikationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, organisations- och kommunikationsförmåga är viktigt i detta arbete. Du bör ha utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med kontorsinriktning. Du bör ha stor datorvana och behärska Office-programmen väl. Kunskap om personal- och ekonomisystem är önskvärt.