Assistent i kundtjänst på Hjälpmedelscentralen i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Hjälpmedelscentralen i Eskilstuna

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss.

Tjänsten som Assistent är en tillsvidareanställning med placering på Hjälpmedelscentralen i Eskilstuna.

Arbetsplats
Hjälpmedelscentralen är en länsövergripande verksamhet som erbjuder landstinget och länets kommuner en komplett hjälpmedelsservice för personer med funktionsnedsättningar.
Hjälpmedelscentralen är intäktsfinansierad och drivs i samverkan mellan Landstinget Sörmland och länets kommuner, huvudsakligen i Eskilstuna, med filialer i Nyköping och Katrineholm.
Vi är organiserade i 4 sektioner (administration, teknik, lager/logistik och konsulenter), totalt ca 75 medarbetare. Alla våra medarbetare har ett stort engagemang för vårt uppdrag som är att tillhandahålla en effektiv och lättillgänglig hjälpmedelsförsörjning av bästa kvalitet till länets invånare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Administrativa arbetsuppgifter
Receptionsarbete
Bemanna vår kundtjänsttelefon
Vilket innebär att du:
Har daglig kontakt med brukare och stor förståelse för den funktionshindrades situation.
Har ett nära samarbete med övrig personal och externa kunder vilket gör att vi ställer höga krav på god samarbetsförmåga och ett mycket gott bemötande.
Har ett serviceinriktat förhållningssätt
Är självständig, ansvarstagande, noggrann, flexibel och lyhörd.
Har egenskaper som bidrar till ett positivt arbetsklimat
Din kompetens
Erfarenhet av vårt affärssystem Sesam 2 samt LMN är meriterande
Goda språkkunskaper i svenska.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Krav:
B-körkort
Gymnasial utbildning med för arbetet lämplig inriktning.
Goda datakunskaper och god förmåga att sätta sig in i nya system
Erfarenhet från tidigare arbeten med administrativ inriktning och service
Anställningsform och sysselsättningsgrad
Tillsvidareanställning på heltid. Tillträdesdag: 2017-04-01

Information om tjänsten lämnas av
Sektionschef Administration Margareta Eriksson, 016-10 36 91, margareta.a.eriksson@dll.se
Administratör Johan Näsholm, 016-10 48 43.
Facklig information: André Strömgren, 070-230 49 91, andre.stromgren@dll.se

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2017-03-16.

Följ oss gärna på
https://www.facebook.com/lstsormlandJobbahososs




Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär landstinget ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-56010
Björn Johansson
0150-560 10
Mikael Palo, kultur- och utbildningschef, 070-518 72 42

Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-560 10
Linda Molander
0150-560 10
Kenth Persson
0150-560 10
Mikael Kjellander
0150-560 10
Peter Sköld
0150-560 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Landstinget Sörmland
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön. Kollektivavtal finns.
  • Tillsvidare, 100%, Tillträde enligt överenskommelse -
  • Publicerat: 24 februari 2017

Besöksadress

Repslagaregatan 19
None

Postadress

None
-, -

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024