Assistent Kundtjänst-Teleservice

Assistent Kundtjänst-Teleservice

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att bli en del i ett trevligt team.

Här kommer du att få varierande arbetsuppgifter där du kombinerar arbete i vår kundtjänst och teleservice samt bemöter kunder vid någon av våra informationsplatser vid Västerviks Sjukhus. Vid behov ska du även kunna arbeta som assistent vid vårt journalarkiv.

Arbetet innebär mycket kontakt med människor via telefonsamtal, mejl och fysiska möten. Det är både kunder och andra medarbetare inom Region Kalmar län som vi servar varje dag. Vi arbetar i många olika administrativa system där vi hanterar allt från fakturering till felanmälan.

Hos oss får du utvecklas och aktivt bidra till att utveckla verksamheten, arbeta med kompetenta och engagerade medarbetare, ta ansvar för att nå goda resultat och delta i vårt förbättringsarbete.

Arbetstiderna är framförallt dagtid måndag till fredag men kvällstid och helger kan förekomma.

Vi söker
Vi söker dig som har en treårig gymnasieutbildning eller yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du har god förmåga att kunna utrycka dig i tal och skrift inom engelska och svenska. Datavana, analys- och utredningsförmåga efterfrågas. Du måste även ha B-körkort då vi ibland behöver mötas mellan våra arbetsorter. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom telefoni och/eller kundtjänst och erfarenhet av arbete inom ekonomi.

Du behöver vara kommunikativ, saklig och korrekt med ett gott bemötande i varje enskilt fall. Då vi arbetar med många olika arbetsuppgifter och du kommer ha kollegor i hela länet är flexibilitet och samarbete en förutsättning. Du är lösningsorienterad och kreativ då inkommande frågor och problem som uppstår nästan alltid är situationsanpassade och måste lösas omgående. Du har erfarenhet av förbättringsarbete och ett stort intresse för verksamhetsutveckling och arbete med ständiga förbättringar. Du är engagerad, har god initiativförmåga och tycker om att ta ansvar.

Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vår arbetsplats
Teleservice och kundtjänst är en del av basenheten Administration. Här arbetar vi med faktura- och lönehantering, kundtjänst, teleservice och journalarkivering för Region Kalmar läns stora och komplexa verksamhet.

Vi är en del av Regionservice, som består av 500 medarbetare från flera olika yrkesgrupper med specialkompetens inom olika områden. Tillsammans ansvarar, utför och utvecklar vi servicetjänster för Region Kalmar läns verksamheter.

Vi och våra 7 000 kollegor på Region Kalmar län jobbar för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag.

Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.


För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat.


Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Monica Ekström, Enhetschef (från vecka 32)
010-4410270
Harriet Stjärneborn, tf verksamhetschef
0709-209185
Linda Lord, vårdutvecklare
0700-82 21 99
Peter Hellman, tf sektionschef
0703-49 57 56

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Regionservice
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Diariet, Regionens Hus
None

Postadress

Diariet, Regionens Hus
Mariestad, 54287

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024

9 december 2024