Assistent.. Manager

Arbetsbeskrivning

Marknadstjänst AB har funnits sedan 2001 och har sitt kontor på Finnögatan 1 i Linköping. Vi har expanderat vår verksamhet och idag är vi certifierad företag och samarbetar med Global Consulting Services AB i Linköping. Utöver våra tjänster inom hantering av ärenden vill vi även nu öppna för en annan verksamhet. Vi söker en handläggare/assistent som ska sköta en löpande inkommande ärenden. Du kommer arbeta på kontoret tillsammans med med oss övriga. Arbetet som är självständigt och innebär huvudsakligen att du arbetar med den löpande inkommande mejl, samtal med kund- och leverantörsreskontra, m.m.
• Har lätt för att lära dig nya saker
• Kan arbeta självständigt, är självgående och tar initiativ
• Har relevant utbildning inom området eller något års erfarenhet av arbetet.
• Du tycker om att ha ansvar och är serviceinriktad.
• Du har god datorvana.
• Är en glad och positiv person.
Vi pratar flera språk och just nu söker vi en som pratar flytande engelska och persiska då vi har väldigt många klienter som pratar dessa 2 språk samt att vår samarbetspartner kommer att sluta arbeta hos oss.

Vi ser gärna att du har mycket bra datavana


We are looking to hire an assistant to our case managers where we process the entire admission process and residence permits for foreign applicants.Please note:The knowledge of both Persian (Farsi) AND English is REQUIRED for this employment. Please do not apply if you do not speak both of these languages fluently or at very advanced level.The job includes supporting the case managers with different routine work, such as controlling identity papers of the applicants, filling out forms (digitally), answering emails, follow up on cases and so on. The documents are mostly in the foreign countries language and in translation to English.Requirements:Languages:-Persian (Farsi) fluent speaking and academic writing.-English - advanced level in both writing and speaking.Computers:-Internet, Email (multiple inboxes), advanced level.-MS Word, Excel and Powerpoint (basic level).-Google Drive or any other kind of cloud servers (this is not required but is a merit)Personality characteristic:-High level of focus, accuracy and precision.-You understand legal terms and can learn regulations.-You are a structured person and have multitasking skills with high level of commitment. -You are a team worker but also can act individually.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Marknadstjänst i Linköping AB Linköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Postadress

Finnögatan 1
Linköping, 58278

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024