Assistent på deltid till framgångsrik psykolog, föreläsare och författare

Assistent på deltid till framgångsrik psykolog, föreläsare och författare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och strukturerad assistent som vill arbeta på deltid nära en psykolog med många spännande bollar i luften. Om du är kommunikativ, självgående och trivs med att ha varierade arbetsuppgifter samt har ett genuint intresse för psykologi och psykisk hälsa så kan detta vara den perfekta rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
I den här rollen kommer du att stötta Siri Helle som är psykolog och även verksam som författare, föreläsare och som är aktiv inom media. Detta är en rolig och varierad tjänst med fokus på administration, kommunikation och sociala medier. Du kommer att hantera administration kring bokningar och föreläsningar, hjälpa till med sociala medier och ser till att det dagliga flyter på smidigt. Siri driver även politiska initiativ, vilket gör att det även finns möjlighet att bidra till meningsfulla projekt. Tjänsten är på deltid och vi ser att du kommer att arbeta ca. 1-3 dagar per vecka, men det finns goda chanser att rollen kan växa och utvecklas över tid och därmed finns möjligheten att jobba mer.

Arbetet sker helt på distans och hemifrån - men vi ser att du behöver vara placerad i Stockholm för att kunna möta upp varandra och närvara vid föreläsningar och andra events.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta med administration kopplat till bokningar och föreläsningar, bland annat.
* Kundkontakt över mejl som uppdragsförfrågningar och fakturering.
* Skapa innehåll till hemsidor och sociala medier, särskilt Instagram och LinkedIn.
* Arbeta nära psykologen för att säkerställa smidig planering och genomförande av projekt.


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar vid en högskole-/universitets-/yrkesutbildning om minst 50%
- Har ett genuint intresse för psykologi och psykisk hälsa
- Behärskar Office-paketet
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet.

Det är meriterande om du
- Har en relevant studieinriktning som matchar tjänsten och verksamheten
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med sociala medier och kan skapa engagerande innehåll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ordningsam
- Stresstålig
- Självgående

Stor vikt kommer att läggas vid din potential och ditt intresse för tjänsten/verksamheten.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2024
  • Ansök senast: 10 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

9 oktober 2024

10 oktober 2024