OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FMR Bemanning är specialister på personaluthyrning, rekrytering och konsultförmedling inom Industri och Teknik.Vi är en del av en familjeägd koncern och har vuxit fram ur en av Hallands äldsta mekaniska verkstäder, Falkenbergs Motor- och Reparationsverkstad.Sedan slutet av 1990-talet bedriver vi bemanningsverksamhet.Vi har kontor i Falkenberg och Göteborg. Vill du ha ett arbete i ett expansivt och intressant företag? Vår kund finns belägen centralt i Falkenberg, där också arbetet bedrivs.Företaget ingår i en koncern och är etablerat internationellt.Då man nu befinner sig i ett expansivt läge behöver man förstärka med nya medarbetare i organisationen.Kan du tänka dig att arbeta som assistent på Försäljningsavdelningen och innehar nedanstående kvalifikationer är detta arbetet för dig.I dina arbetsuppgifter ingår ett flertal olika administrativa uppgifter liksom att assistera säljarna i försäljningsprocessen.Du kommer att ha mycket kundkontakter där du kommer att hjälpa kunder med bland annat att utföra investeringskalkyler.Internt inom företaget samarbetar du med andra avdelningar.Inom försäljningsavdelningen drivs kontinuerligt projekt som du självständigt kommer att ha stor del i.Du skall ha möjlighet att resa ibland i arbetet.Kontakt med myndigheter är vanligt förekommande.Du har också hand om att driva och administrera dispenser, ansökningar etc.Självklart har du stor vana av att arbeta i avancerad datamiljö.Du skall även ha förmågan att arbeta med utvärdering av tekniskt material och du kan tolka tekniska termer.Dina kvalifikationer: Erfarenhet från service och arbete med kundrelationer Utbildning lägst från gymnasienivå relaterad till administration Flerårig erfarenhet från administrativt arbete Arbetat i en marknads- eller försäljningsorganisation Behärska Microsoft Officepaketet, goda kunskaper i excel Svenska och engelska i tal och skrift Ekonomiskt kunnig Som person har du social kompetens, är positiv och utåtriktad, intresserad att lära dig och är initiativrik.Du har ett strukturerat och metodiskt arbetssätt, samt prioriterar ordning och reda.Viktigt är också att du besitter en god kommunikativ förmåga.Du är en teamspelare och har förmågan att fungera i olika team.Ditt intresse för att utvecklas och växa i detta nya spännande arbete och företag stimulerar dig.Meriterande är om du innehar någon form av högskoleutbildning, har kunskaper i språk och har erfarenhet från arbete i systemet WindPRO.Tjänsten startar antingen som en uthyrning hos vår kund, med möjlighet till anställning efter 4-6 månader eller som en direkt anställning hos vår kund.Känner du igen dig?Kontakta oss gärna för mer information.0346-56931
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Maria Skärström
0346-56935
Stefan Arvidsson
034656915
0706899051
Krister Eliasson
031-89 90 90
0707-89 96 06
Rekryteringskonsult Pernilla Kåreberg
0707-908586
Rekryterare Karin Theander
0706-914148