Assistent på huvudkontor

Assistent på huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Vi är inne i en expansionsfas och söker nu en kandidat som kan utföra administrativa uppgifter på kontor. Vi har uppdrag åt fastighetsbolag, företag och privat personer.
Vi tror att du är noggrann, ansvarstagande och flexibel. Servicekänsla är lika självklart för dig som det är för oss. Vi tror också att du är duktig på att arbeta självständigt samt att du gillar att ha många bollar i luften.
Nu söker vi en assistent inne på kontor som ska i enlighet med företagets värderingar och arbetsmetoder lönsamt och kvalitativt forsätta driva företaget framåt.
Tjänsten innefattar: Kundkontakter, kalkyler, mejlkontakter, telefonsamtal samt andra uppgifter.
Vi tror att du är en glädjespridare och en inspiratör som inte är rädd för att ta i. Du kommer att ha en central och variationsrik roll med många kontaktytor. Du får ditt egna huvudansvar över eget område. Du ansvarar för att lösa den dagliga driften.
Din kompetens och erfarenhet
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och följande personliga egenskaper:
Du är noggrann, strukturerad med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi ställer höga krav på din förmåga och vilja att självständigt driva ditt arbete framåt med stort fokus på kvalitet. Vi tror att du är en person som är utåtriktad, proaktiv och som har lätt att lära dig nytt. Du trivs med många kontaktytor, är lyhörd och har en mycket god samarbetsförmåga.
Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och kan anpassa din kommunikation utifrån målgruppen. Vidare är du serviceinriktad och flexibel, med god förmåga att snabbt ändra ditt synsätt och se möjligheter i förändringar. Du har en hög personlig mognad och genom gott omdöme förhåller du dig professionell i ditt arbete.
Du har kunskaper inom:
Microsoft word. (Krav)
Adobe Acrobat Reader. (Meriterande)
Du behärskar svenska flytande i tal och skrift (Krav)
Du har manuellt B körkort (Krav)
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med sex månaders provanställning.
Arbetstiderna är 08:00 - 17:00.
Tillträde enligt överenskommelse.
Om företaget
Talkoo grundades 1999 och arbetsplatsen ligger i centrala Eskilstuna. Vi arbetar huvudsakligen med flytt, städ och fastighetsservice. Våra kunder är i huvudsak företag men vi har även många privatkunder. Vi är i en expansiv fas och har ökat i personalstyrka och omsättning med 300 % sedan 2019.
Vill du vara med i ett växande företag så är du välkommen att skicka in din ansökan.

Sammanfattning

Postadress

Västeråsvägen 34
Eskilstuna, 63223

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024