Assistent - Servicecenter

Assistent - Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Skillnaden startar med oss.

Våra medarbetare är Västra Götalandsregionens blodomlopp och skapar förutsättningarna för att vård och samhälle fungerar. Som assistent hos oss får du möjlighet att bidra med god service som gör skillnad i människors vardag.

Arbetsbeskrivning

I Hjälpmedelscentralens Servicecenter är du ansiktet utåt och inåt. Med professionellt värdskap tar du emot besökare som kommer för att prova ut hjälpmedel, behöver reparera sitt hjälpmedel, gå på utbildningar eller göra andra besök. Tillsammans med dina kollegor bemannar du receptionen och ger service till besökare och medarbetare i huset.

Du kommer bland annat att arbeta med:

- flera olika IT-system
- att hantera beställningar, fakturor, post, kontorsförråd
- felanmälningar och bokningar
- administrativt stöd för cheferna i huset
- skötsel av gemensamhetsytor


För att ge god service i rollen som assistent behöver du:

- ha ett gott bemötande och känsla för personlig service
- känna dig trygg med att möta människor med olika funktionsvariationer
- ha förmåga och vilja att arbeta tillsammans
- kunna planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt.

Arbetstempot är varierade, vilket innebär att kunna hantera perioder av hög arbetsbelastning och att under lugnare perioder självständigt kunna se vad som behöver göras.

Du har gymnasieutbildning, gärna med inriktning administration eller service, och erfarenhet av receptionsarbete. Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att lära dig nya IT-system. Du är praktiskt lagd och har förmåga att skapa god ordning och reda.

Meriterande är innehav av körkort B samt god körvana.

Vi ser fram emot din ansökan!


Regionservice vision är att bli Sveriges ledande servicepartner inom vården! Vi levererar med glädje kvalitativa servicetjänster till Västra Götalandsregionen. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi vår serviceleverans och blir lite bättre varje dag.



Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gunilla Ask, teamchef
010-441 24 44
Kommunikationschef: Petra Bergman
0702-88 32 33
Teamchef: Elisabeth Bohlin-Selfjord
0768-28 43 46
Pernilla Torklesson, teamchef
010-441 24 65
Sören Gustafsson, områdeschef
0727-275558
Lena Martinsson, sektionschef
0704-851471
Kristin Zorman, Teamchef
0730-612300
Bengt Gustafsson, teamchef
0702-30 19 63
Teamchef Elisabeth Bohlin-Selfjord (tekniker)
0768-28 43 46
Teamchef Mats Olofsson (lagerarbetare)
0700-20 66 57

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Regionservice, Mölndal
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2020
  • Ansök senast: 11 januari 2021

Besöksadress

Diariet, Regionens Hus
None

Postadress

Diariet, Regionens Hus
Mariestad, 54287

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024