OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Du kommer arbeta som assistent med flertalet olika arbetsuppgifter hos vår kund i Kalmar. Tjänsten innebär att ansvara för olika beställningar till kontoret såsom frukost, lunch, kontorsmaterial mm. Det ingår även receptionistuppgifter som att svara i växeln, ta emot besök, posthantering samt övrig administration.
Du kommer också genomföra bokningar av resor, mötesbokningar samt bokning av olika personalaktiviteter.
Det är viktigt att man även hjälper till att hålla en hög trivselnivå på kontoret med till exempel förberedelser inför och efter inbokade kundmöten.
Tjänsten är på deltid, 20 timmar i veckan. Arbetstiden är 8-12 måndag till fredag. Start omgående och uppdraget beräknas pågå till juni.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som brinner för att ge service till andra både internt och externt.
Du är en social person som har stort ansvarstagande och är kvalitetsmedveten. Det är viktigt att du är noggrann, strukturerad och detaljmedveten när du arbetar. Vidare är du flexibel, prestigelös och snabblärd.
Om arbetsgivaren:
Telin Rekrytering & Konsult blir din arbetsgivare. Detta är ett konsultuppdrag med placering hos vår kund i Kalmar.
Läs mer på www.telinrekrytering.se
Hur du ansöker:
Du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökning via e-post av säkerhetsskäl.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mary Winblad på telefon 070-377 45 56 eller e-post mary@telinrekrytering.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Terese Carlstedt
0703774551
Linda Petersson
070-3774574
Mary Winblad
Diana Höglund
072-3377454
Linnea Fransson
072-3377454
Pernilla Stahl
0723377455