OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en assistent för kortare uppdrag. För rätt person finns möjlighet till förlängning,men initialt är detta ett uppdrag på ca 4 månader.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer stötta övrig personal i dagliga administrativa uppgifter. Du dokumenterar, översätter rapporter, är behjälplig vid bokning av konferens, möten etc. Du är spindeln i nätet på arbetsplatsen och du arbetar i ett högt tempo. Din dag kan variera mycket beroende på vad avdelningen behöver hjälp med.
Din bakgrund
Du har minst gymnasieutbildning. Har du jobbat i en serviceinriktad roll tidigare är det meriterande. Vi ser gärna att du har arbetat med administration tidigare eller varit i en assisterande roll.
Dina egenskaper
Som person är du lyhörd och social. Du är serviceminded och har lätt för att prata ochkommunicera med andra. Du är flexibel och prestigelös till din person och kan lätt komma in i nya arbetsuppgifter
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström