OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och entusiastisk Assistent / Support Services Specialist till ett företag i Västerås. Start snarast möjligt, 6 mån uppdrag till att börja med, möjlighet till förlängning efter det.
Om rollen:
Operations-organisationen omfattar både tjänstemannaavdelningar och produktionsavdelningar och den största organisationsdelen är vår fabrik.
Här arbetar omkring 700 personer, varav ett fyrtiotal är chefer.
Arbetet är mycket brett och varierande. Fokus är att ge stöd till chefskåren och medarbetarna. Dagen varvas med stora och små arbetsuppgifter - alla viktiga för att vi ska lyckas vinna varje dag!
Du kommer vara en nyckelperson i många av våra viktiga processer. Huvudsakligen inom området personaladministration. Du kommer även jobba med internkommunikation där produktionsmedarbetarna är den största målgruppen.
Du rapporterar till chefen för Operations.
Att vara serviceinriktad och välorganiserad kommer naturligt för dig och du trivs med ett brett ansvarsområde och ett högt tempo som möter behoven från en fabriksmiljö.
I denna roll kommer du vara en viktig del av ett framgångsrikt och engagerat team i en spännande global branch där du både har möjlighet att utvecklas själv och påverka verksamheten.
Tillsammans strävar vi efter att leverera enastående resultat varje dag och erbjuda våra kunder den bästa möjliga upplevelsen.
Arbetsuppgifter
Ansvara för administration kopplat till on- & offboarding av våra anställda och konsulter, inklusive hantering av olika behörigheter och åtkomsträttigheter i IT-system.
Stödja cheferna i produktionsorganisationen med personaladministration i affärssystemet SAP och andra system.
Organisera besök och evenemang samt assistera med resebokningar.
Hantera inköpsaktiviteter, inklusive inköpsorder och fakturahantering.
Vara kontaktperson i organisationen för många interna arbetsprocesser.
Ansvara för internkommunikation inom Operations med fokus på produktion
Förbereda rapporter för ledningsteam, föra protokoll, följa upp på åtgärdsplaner och delta i olika ledningsforum.
Driva och medverka i förbättringsprojekt relaterade till exempelvis vår kontorsmiljö och administrativa processer.
Din bakgrund och presonlighet
Du har omfattande arbetslivserfarenhet från en liknande roll.
Du är prestigelös, serviceinriktad och hittar lösningar när problem uppstår.
Du har bra kommunikations- och presentationsförmåga på svenska och engelska - både skriftlig och verbal.
Du har gedigna kunskaper i SAP och i MS Office-programmen. Erfarenhet av PowerBI eller liknande är meriterande.
Du gillar att ta initiativ och leda och du arbetar bra både i grupp och individuellt.
Du är en lagspelare och som trivs med att samarbeta med dina kollegor.
Du leder din egen utvecklingsresa genom att söka kunskap och lärandemöjligheter.
För denna roll krävs flytande kunskaper i både svenska och engelska.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid via Incluso i Västerås, möjlighet till visst distansarbete finns (ca 1 dag i veckan). Start är snarast möjligt och uppdraget löper initialt i 6 månader, möjlighet till förlängning efter det.
Vänligen sök med CV och kort motivering via länken nedan. Vi presenterar kandidater löpande.
Ansvarig rekryterare på Incluso är Marianne Nilsson.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Karin Persson
0707-33 31 38
Rekryterare Marianne Nilsson
0704-174419