OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till en av våra kunder i centrala Stockholm söker vi nu en assistent / textredigerare för ett uppdrag. Tjänsten Uppdraget är på heltid i 2-3 månader med start i augusti. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter Som assistent / textredigerare arbetar du med att: . lägga in och redigera avtalstext i mallar . publicera avtalstexterna på webben . behjälplig med administrativa uppgifter För att passa för uppdraget som assistent / textredigerare ser vi följnade bakgrund: . minst gymnasieutbilning . goda skriftliga kunskaper i svenska . duktig på officepaketet (framförallt Word) . erfarenhet av att arbeta med texter . erfarenhet av webbverktyget Litium är meriterande Som person är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och ansvarsfull. [ Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719