OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Riksgälden är en kunskapsorganisation som är beroende av medarbetarnas kompetens, förmåga och motivation.Administrativa avdelningen ansvarar för att utveckla och förvalta verksamhetsplanering, kompetensförsörjning och ekonomifrågor så att Riksgälden ligger i framkant inom respektive område.Avdelningen består av två enheter - Personal och Ekonomi.Arbetsuppgifter Din uppgift som assistent är att underlätta arbetet på avdelningen och säkerställa att vi har ett trivsamt kontor och en bra arbetsmiljö.Du är ansvarig för den löpande kontakten med våra leverantörer och samarbetspartners inom internservice och lokalvård.Genom kontinuerliga uppföljningsmöten ser du till att våra leverantörer följer sina åtaganden och du är väl insatt i de leverantörsavtal som är relaterade till vårt kontor.I dina arbetsuppgifter ingår också att skriva brev och protokoll, administrera interna utbildningar och hem-PC samt göra sammanställningar kring utbildning, rekrytering och ekonomi.Du kommer dessutom att jobba självständigt med miljöledningsplanen.Assistentarbetet på avdelningen är brett, vilket innebär att du ger service både i stort smått, det vill säga allt från kopiering till att boka intervjuer och medverka i kartläggningar och utredningar.Kompetensprofil Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av kvalificerat assistentarbete, till exempel som VD-assistent eller liknande.Du behärskar MS Office-paketet väl och har en god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift.Som person månar du om att ge bästa möjliga service och är beredd att hjälpa till där det behövs.Du är prestigelös, självgående, diplomatisk, noggrann, har hög integritet och kan ta egna initiativ. Ansökan Ansök genom att registrera dig på www.riksgalden.se/jobb senast den 2 mars 2008.Ange referens 2008/306.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Norström, Upplåningschef
0705485299
Jörgen Eklund, Kommunikationschef
08 613 45 95
Eva Cassel, Avdelningschef
08-613 47 51