OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en assistent till en mindre advokatfirma i centrala Stockholm. Du kommer att fungera som kontorets allt-i-allo och Facility Manager. Arbetsuppgifterna är bl.a. diverse administration, kopiering, posthantering, ha kontakt med leverantörer, bistå med hantering av kök/konferens, osv. Efter en viss tids uthyrning finns det goda möjligheter att bli anställd hos vår kund.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.
Vår kund finns i centrala Stockholm. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast. Arbetsstart så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist