OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistent till ett väletablerat riskkapitalbolag i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer att vara assistent till ett par stycken Investment Professionals. Dina arbetsuppgifter innebär att svara i telefon, ta hand om deras kalender, boka resor och hotell. Du kommer även att sköta deras mailkorrespondens. I rollen ingår även att ta hand om dokument/offerter, sköta utskrifter, redigering, framställning av text, presentationer i PowerPoint samt kopiering och inbindning. Viss research arbete kommer att förekomma, då du letar information och material på Internet samt skapar analysrapporter. Bakgrund Du har förmodligen erfarenhet från assistent eller sekreteraryrket och är van vid att arbeta i en internationell miljö. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Office paketet, i synnerhet PowerPoint. Du behärskar engelska och svenska flytande, både verbalt och skriftligt. Kunskap i tyska eller danska är ett plus. Du har gått 3-årigt gymnasium. Personlighet Du har en positiv och professionell inställning och står för en hög servicenivå. Du är driven, flexibel och har lätt för att uttrycka dig, och kommunicera på alla nivåer. Du tar egna initiativ och är ansvarstagande, och naturligtvis har du en känsla för prioritering. Du har lätt för att samarbeta och är prestigelös. Då belastningen ibland kan vara hög, så ser vi att du kan hantera stress bra. Övrigt Tjänsten är en fast anställning på heltid. Övertid kan förekomma enligt schema. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdagen är 19 januari 2007. Tycker du att tjänsten låter intressant, gå då in på vår hemsida www.inhouse.se, under aktuella jobb och fyll i ansökan under rubricerade tjänst
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013