Assistent till företag i Södertälje

Assistent till företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Du kommer i assistentrollen arbeta som Portfolio administrator och stötta ett team som arbetar med stora investeringsprojekt och rapportera direkt till Project Execution Director. Ditt ansvar innebär framförallt olika administrativa och koordinerande arbetsuppgifter mot både interna och externa parter.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Hantera reseräkningar och andra utlägg och kostnader
• Boka resor och hotell för kunder och besökare
• Organisera olika evenemang och aktiviteter för medarbetare
• Ta emot och välkomna besökare och leverantörer samt koordinera möten
• Förbereda underlag, dagordningar och skriva protokoll för möten
• Hantera projekt- och portföljdokumentation
• Kalender- och mailhantering för Project Execution Director och Associate Procurement Director
• Stötta, organisera och samordna olika uppgifter och projekt för teamet
• Ansvar för inkorgen för upphandlingar och agera koordinator och samordnare för dessa
• Delta och följ upp från möten med intressenter och leverantörer


Vem är du?
För tjänsten krävs:
• Komplett gymnasieutbildning
• Flerårig erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och ansvar
• Goda kunskaper och vana av att arbeta på både svenska och engelska
• Goda systemkunskaper och att använda olika systemstöd i ditt vardagliga arbete

Som person söker vi dig som trivs i en internationell och snabbrörlig miljö samt ha ett brett ansvarsområde. Du har en hög integritet och ett självständigt driv samtidigt som du är mycket kommunikativ och flexibel. Du har en utmärkt känsla för planering, prioritering och struktur och är van att arbeta proaktivt och växla mellan helhet och detaljer.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av mars och kommer att löpa under minst ett år. Du kommer att vara placerad på företagets kontor i Södertälje, beroende på rådande omständigheter kan även arbete hemifrån förekomma i större utsträckning.

Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan via annonsen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2021
  • Ansök senast: 1 februari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024