Assistent till global aktör i Landskrona

Assistent till global aktör i Landskrona

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
En social och energisk problemlösare sökes! Till global aktör i Landskrona söker vi en assistent. Du kommer till ett växande företag där och rollen som assistent är flexibel och gäller att man trivs med att lösa alla möjliga sorters uppgifter. 

Ansvarsområden
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

Administrativt stöd: Utföra komplexa administrativa aktiviteter och tar ansvar för att stötta avdelningar vid behov samt hjälpa till med introduktion av nyanställda.

Dokumentation: Undersöka, sammanställa och utfärda särskilda rapporter, presentationer, organisationsscheman, korrespondens etc.

Kommunikation: Ansvara för olika kommunikationsuppgifter inom ansvarsområdet, se till att kunskap och information delas och hålla andra uppdaterade.

Processer: Implementera processer och initiera kontinuerlig förbättring av administrativa processer och förfaranden för att maximera effektiviteten.

Konfidentiellt stöd: Ger konfidentiellt stöd till enskilda chefer och/eller ledningsgruppsmedlemmar.

Evenemang: Arrangera interna/externa händelser, till exempel researrangemang, resplaner, inkvartering,
konferensregistrering, besökande talare etc.

Ekonomiskt stöd: Ge ekonomiskt stöd på avdelningsnivå, skapa rekvisitioner, kontera fakturor m.m.

Kvalifikationer
För denna tjänst krävs det att du som söker har:
- Minst 5 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Vana av arbete i Office-paketet
- Flytande kunskap i engelska och svenska



Ansökan
Detta är ett konsultuppdrag med inhyrningsperiod på 6-12 månader. Uppdraget startar 2022-08-01 och efter inhyrningsperiod övergår man i en anställning direkt hos kund.

Sista ansökningsdag 2022-05-25, vänligen notera att vi gör ett löpande urval i denna process och att rollen kan komma att tillsättas innan det datumet. 

För information: Amra Salkic, Konsultchef, amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024