OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi kan erbjuda en spännande assistenttjänst i internationell miljö, där du blir en viktig spelare.Till dina arbetsuppgifter hör att vara administrativt stöd till ledningsgruppen inom Supply Chain, gällande bland annat mötes- och platsbokningar, resebokning samt planering och bokning av konferenser.Du deltar i olika typer av möten och ansvarar även för mötesprotokollen.Det ingår i rollen att ansvara för insamling av olika typer av underlag, exempelvis budgetunderlag och reseräkningar.Det förekommer mycket internationell kommunikation i din tjänst, då du planerar internationella besök till Fagersta och ditt teams resor till Seco Tools produktionsanläggningar runt om i världen. Dina tidigare erfarenheter har gett dig en god koordineringsförmåga och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.Du har lägst gymnasieutbildning samt några års administrativ erfarenhet, gärna av liknande arbetsuppgifter.Du är van att uttrycka dig obehindrat på engelska och svenska i både tal och skrift. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av utmaningen.För att passa in i vår kultur är du van att ta eget ansvar och har ett strukturerat och proaktivt arbetssätt samt en positiv inställning.Du har hög integritet och är van vid att hantera konfidentiell information.Vi sätter stort värde på laganda, samarbetsförmåga, initiativ och delaktighet.Placeringsort är Fagersta.Seco Tools är en av världens ledande tillverkare av hårdmetallverktyg för skärande bearbetning av stål och andra metalliska material.Våra kunder finns inom fordons- och verkstadsindustrier över hela världen.Företaget vilar på tre gemensamma värderingar, Passion för våra kunder, Familjeanda samt Personligt engagemang.Idag är vi cirka 4.500 medarbetare i ett 40-tal länder.Läs gärna mer på www.secotools.com Låter detta intressant för dig?I denna rekrytering samarbetar vi med Noren & Lindholm.Välkommen med din ansökan senast 13 juni via www.norenlindholm.se.