Assistent till globalt företag i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till ett globalt företag i Ludvika söker vi nu en en driftig och framåt person som vill ta sig an en roll som enhetsassistent. Detta är ett konsultuppdrag som täcker ett vikariat tom 31 augusti 2017, förväntad start är omgående.

Skicka in din ansökan redan idag, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!

Arbetsuppgifter

Du kommer få en roll som enhetsassistent på en avdelning om ca 100 personer.

Rollen som enhetsassistent innebär att stödja enhetschefen att planera framtida åtaganden samt hjälpa andra avdelningar med köpanmodan, HR-frågor, resehantering före och efter resa, föra anteckningar vid möten samt andra administrativa uppgifter.


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Enheten har ett globalt ansvar vilket innebär att rollen har en global exponering mot högre management och kunder, vi ser det därför som ett krav att du har goda kunskaper i det engelska språket. Vidare är det meriterande om du har kunskap i systemet ERPLn eller CATS.

Som person är du en initiativtagande, framåt och driftig person som är noggrann och trivs med ordning och reda.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 29 april 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024