OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi kan erbjuda en spännande assistenttjänst, där möjlighet finns till eget inköpsansvar inom rese- och hotelltjänster.Till dina arbetsuppgifter hör att vara administrativt stöd till ledningsgrupperna inom Inköp och Logistik, gällande bland annat mötes- och platsbokningar, resebokning samt planering och bokning av konferenser.Du deltar i olika typer av möten och ansvarar även för mötesprotokollen.Det ingår även i rollen att ansvara för behörighetsadministrationen kring vårt inköpsverktyg.Det förekommer mycket internationell kommunikation både med leverantörer runt om i världen samt med kollegor.Du koordinerar och planerar besök från våra dotterbolag och leverantörer.Dina tidigare erfarenheter har gett dig en god koordineringsförmåga och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.Du har lägst gymnasieutbildning samt några års administrativ erfarenhet, gärna från resebranschen eller av inköp.Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och då framförallt i PowerPoint.Du är van att uttrycka dig obehindrat på engelska och svenska i både tal och skrift. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av utmaningen.För att passa in i vår kultur är du van att ta eget ansvar och har ett strukturerat och proaktivt arbetssätt samt en positiv inställning.Du har hög integritet och är van vid att hantera konfidentiell information.Vi sätter stort värde på laganda, samarbetsförmåga, initiativ och delaktighet.Placeringsort är Fagersta.Seco Tools är en av världens ledande tillverkare av hårdmetallverktyg för skärande bearbetning av stål och andra metalliska material.Våra kunder finns inom fordons- och verkstadsindustrier över hela världen.Företaget vilar på tre gemensamma värderingar, Passion för våra kunder, Familjeanda samt Personligt engagemang.Idag är vi cirka 4.500 medarbetare i ett 40-tal länder.Läs gärna mer på www.secotools.com Låter detta intressant för dig?I denna rekrytering samarbetar vi med Noren & Lindholm.Välkommen med din ansökan senast 13 juni via www.norenlindholm.se . Välkommen!