OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet, följer etiska regler samt innehar en mycket god personalpolitik. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och goda förmåner. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi söker dig som vill arbeta som Inköpsassistent hos Peab Bostad. Uppdraget är vikariat med tillträde december 2007. Vikariatet varar till augusti eller september 2008. Deltid 50 - 75%. Arbetsplatsen ligger i Solna nära Solna Station. Läs gärna mer om Peab på www.peab.se [ Arbetsuppgifter Arbetet innebär att assistera inköpschefen med diverse uppgifter så som exempelvis: - Uppdatera Intranätet - Förbereda och uppdatera dokument och mallar - Korrekturläsa dokument - Skriva protokoll vid avdelnings- och leverantörsmöten - Skriva ut och bearbeta information från affärssystemet - Producera presentationer - Organisera inköpskonferenser Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet från administrativt kontorsarbete. För att lyckas i arbetet bör du vara serviceminded samt duktig på att prioritera och planera. Eftersom arbetet innebär en del korrekturläsning bör du vara noggrann och duktig på svenska språket. Tjänsten kräver goda kunskaper i Officepaketet. Vänligen ange i ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb samt varför det skulle passa dig att arbeta deltid.