OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som person är du driven och ambitiös, du tycker om att utvecklas och lära nytt. Vidare är du social och pedagogisk i ditt förhållningssätt, hög fokus på kvalitet, disciplin, integritet samt god IT-erfarenhet. Hög organisationsförmåga och servicekänsla samt mycket god skrivförmåga.
Det är viktigt att du trivs med att jobba självständigt och ta egna initiativ i arbetet. Arbetet innebär att du som assistent kommer hjälpa och stötta rådgivarna med att ta fram handlingar, boka möten, samordna seminarier, arkivera och kontrollera relevanta dokument är korrekt inlagt i affärssystemen.
I tjänsten ingår även ansvar för receptionen och där tillhörande arbetsuppgifter samt att ta emot telefonsamtal och besökare, inköp till kontoret samt att assistera vid kundträffar mm. Du kommer finnas behjälplig för ledningen samt övrig personal och svara på frågor som rör dina ansvarsområden. Arbetstiderna är kontorstid måndag till fredag men kan även innebära en del kvällsarbete.
Är detta du? Skicka in din ansökan och CV till rekrytera@strandbergpartners.se. Alternativt: Strandberg & Partners Kapitalförvaltning AB,
Kyrkogatan 3, 222 22 Lund.
Urvalsarbetet sker löpande och vi vill gärna ha din ansökan redan idag.
Arbetsgivare
STRANDBERG & PARTNERS KAPITALFÖRVALTNING AB
KYRKOGATAN 3 3TR
22222
LUND
Tel: 046-156680
E-post: rekrytera@strandbergpartners.se
Mer information på www.strandbergpartners.se
Besöksadress
KYRKOGATAN 3
LUND
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Mikael Strandberg
046-156680
046-156680
Malin Olsson
046-156680
046-156680