OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som person är du driven och ambitiös, du tycker om att utvecklas och lära nytt. Vidare är du social och pedagogisk i ditt förhållningssätt, hög fokus på kvalitet, disciplin, integritet samt god IT-erfarenhet. Du har en hög organisationsförmåga och servicekänsla, är noggrann samt har en mycket god skrivförmåga.
Det är viktigt att du trivs med att jobba självständigt och ta egna initiativ i arbetet. Arbetet innebär att du som assistent kommer hjälpa och stötta rådgivarna med att ta fram handlingar, boka möten, samordna seminarier, arkivera och kontrollera att relevanta dokument är korrekt inlagt i affärssystemen.
I tjänsten ingår även ansvar för receptionen och där tillhörande arbetsuppgifter samt att ta emot telefonsamtal och besökare, inköp till kontoret, städning och hålla kontoret fräscht samt att assistera vid kundträffar mm. Du kommer finnas behjälplig för ledningen samt övrig personal och svara på frågor som rör dina ansvarsområden. Arbetstiderna är kontorstid måndag till fredag men kan även innebära en del kvällsarbete.
Tilltänkt startdatum 1 augusti 2020.
Tjänsten kommer med stor sannolikhet omvandlas till en tillsvidareanställning efter 12-18 månader.
Är detta du? Skicka in din ansökan och CV till rekrytera@strandbergkapital.se. Alternativt: Strandberg Kapitalförvaltning AB,
Vävaregatan 21, 222 36 Lund.
Urvalsarbetet sker löpande och vi vill gärna ha din ansökan redan idag. Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av rekryteringstjänster och annonsplatser.
Arbetsgivare
STRANDBERG KAPITALFÖRVALTNING AB
Vävaregatan 21
222 36 Lund
Tel: 046-156680
E-post: rekrytera@strandbergkapital.se
Mer information på www.strandbergkapital.se
Besöksadress
Vävaregatan 21
Lund